torsdag 15 mars 2012

Dag 01 – Presentera mig själv

Jag kanske inte har så många läsare som inte vet vem jag är, men det är ju som sagt en "liten" utmaning. So, here we go. 

Mitt namn är Hanna Maria Loder. Jag föddes i Uppsala den 3 februari 1994. Bodde fram tills jag var 3 år i Uppsalas svar på Skånes Rosengård: Gottsunda. Därefter flyttade vi till Årsta. Efter ett par år flyttade vi till Slavsta. Jag hade precis börjat lågstadiet på LOKS. 

Hej och hå sa det bara och sen hade dom åren flugit iväg. Vips så var det dags för gymnasiet. Jag landade på TBS, Management. Kanske inte mitt smartaste val, men jag har lärt känna underbara människor och lärt mig relativt mycket trots att det tagit sin lilla tid. 

Så eh, ja... Idag bor jag  med mamma, pappa, Esther och Victoria i vårt lilla parhus i Slavsta. Att ha ett eget ställe har dock vart min dröm sen jag fyllde 13. Med andra ord är jag ingen hemma-människa. Jag älskar att resa - det spelar ingen roll vart, bara jag får åka nånstans. Mina favoritställen är Örebro, Avesta, Ödeshög, Kungsängen och Schweiz. Där är mina hem. 

Rent personmässigt så är jag sportig, men lat så det skriker om det. Jag är fjollig så det är pinsamt. Jag är en social och glad tjej. En del kallar mig översocial (vilket jag inte aaalls förstår...). Personer jag helst spenderar min tid med är min älskade pojkvän Linus och min bästa vän Charlotta. Det betyder inte att jag inte tycker om att umgås med andra, men just nu är det dom som min tid kretsar runt ;) 

Nu får jag inte skriva mer... Jag spyr på långa texter. Fråga istället om ni undrar nåt! 

halvt normal... 
inte normal nånstans... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar