söndag 21 juli 2013

I'm back!

Wow. Har inte skrivit ett blogginlägg på nästan 3 månader och det har hänt såå mycket sen sist. 

Jag har tagit studenten, har nytt jobb, skaffat iPhone 5, är numera blond, har misslyckats med GMU (var jättesjuk under testerna), failat på båda körproven (HAHA!) och säkert gjort massa fler saker som jag glömmer just nu. 

Just nu ligger jag halvt bakis i min säng och ångrar djupt att jag drack ens en droppe alkohol ikväll. Ber inte om någons medlidande, jag vet att jag mår precis som jag förtjänar! 

Det får dock bli ett slut på festandet för min del nu. I alla falla alkoholen och tobaken. Det är inte jag och det är absolut inte rätt. (Lite dans har väl ingen dött av?)

Har btw sökt en skola till i höst inne i Stockholm, vilket jag tror kan bli helt otroligt om jag bara lyckas komma in. Men berättar mer om det när det börjar närma sig. 

Dags att ta tag i livet (och bloggen?) Hanna! 


1 kommentar:

  1. Glad att du är tillbaka i bloggvärlden och att du tänker shapa up lite! Du kommer greja det med alkoholen och tobaken. Och tror på dig att du tar dig in på skolan! Du har alltid mig som stöd om det blir svårt. Love you

    SvaraRadera