fredag 2 augusti 2013

Du gör det bra på fel sätt. Lol

Att städa eller inte städa. Det är inte frågan, för städa bör, ska och "vill" jag. Frågan är när jag ska börja. Orkar verkligen inte. Är både lat och trött. Mest lat kanske... 

Vaknade runt 8-9 imorse och åkte sen iväg på körlektion. Fick 80-100 minuter helt gratis och det var den bästa lektion jag nånsin haft. Helt otroligt. Gud välsignelse den människan alltså! 

I alla fall märkte jag hur mycket jag har kvar innan jag kan köra upp. Hon sa direkt att "du gör det jättebra, men du gör det bra på fel sätt" och förklaringen var att när man bara kör privat så lär man inte in det korrekta. Till exempel avsökning, placering eller Eco driving.

Så lite kaos är det just nu. Snälla kördamen måste lära en gammal hund sitta, lol. Men det borde väl inte vara så svårt? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar