onsdag 30 maj 2012

Kvävd

Nu är ett sånt där perfekt tillfälle att gräva ner sig nånstans och stanna där ett bra tag. Har inte migrän, feber eller något i den stilen och ändå känns det som om hela jag sprängs. Jag är stressad till tusen och bara allmänt obalanserad. Känner inte att jag bryr mig ett shit om någon eller något just nu heller. Vart är Hanna på väg? Snart sprutar väl tårarna och huset lär fyllas med skrik. Undrar hur det här slutar...

Fastän mitt rum är tyst och egentligen ganska "skönt" så vill jag bara härifrån. Vill ut. Vill hitta mitt eget. Kvävs just nu.

2 kommentarer:

  1. Vet precis vad du menar. Men vet du vad? Det är sommarlov om drygt en skolvecka! Det är bara bita ihop och göra de bästa du kan just nu... Glöm aldrig bort att du är bäst och att du aldrig är ensam <3 saknar dig från tårna hjärtat, snart ses vi igen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, Felice! Tror du inte att jag ligger och bölar nu för att jag saknar dig? Fatta att jag vart utan dig nästan ett helt år... <3 snart (!) ses vi igen, usch vad jag saknar dig <3

      Radera