torsdag 10 maj 2012

You have annoyed the monkey

Sitter i skolan och väntar på att engelskan ska börja. ÅH, vad jag har vart duktig och hunnit med allt idag. Eller? Jo faktiskt, men jag har stressat som ett as. Självklart råkade jag dessutom kolla på mitt gamla schema imorse som visade att jag började 12.10 så jag skyndade mig att rasta Hugo, gick till McD för jag trodde att jag inte hann till matsalen (+ jag var forever alone) och sen stressade jag hit.

Kul liv!

När inga dök upp där runt 12 så trodde jag lektionen var inställ och gick in och kollade på hemsidan om det stod något. Nix! Där visades bara mitt schema. Gissa vad jag såg där? Att min lektion börjar 14.15. GAHH. Så nu sitter jag här och dampar, utan dataladdare dessutom... Så fml, det här är ingen bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar