måndag 9 juli 2012

Käre värld

"Hujedamig", så länge sen det var nu... Min käre pojkvän påminde mig om att det kanske var dags för en liten update här på bloggen. He was right, hehe. 

Har haft så himla mycket för mig sen sist. Nyhemsveckan där jag arbetade ihjäl mig och lärde mig tycka om kaffe. Kryssning med Felice har jag klämt in också. Så mysigt så! Sen har vi jobbet jobbet jobbet, vilket suger apa. Men pengar får jag ju, så att ah. Hampeveckan var jag också på nu torsdag-lördag. Kul att träffa lite folk igen :) sen var jag hos/med Linus fram till idag. Gullegrisen! Haha, jag är så död.

Måste tillägga att jag saknar min fina Charlotta enormt mycket just nu. Jag är usel på att själv höra av mig, men jag tänker hela tiden. Har faktiskt en liten överraskning till henne (dig, Lottis) när vi ses igen. Men bara en liten en så jag hoppas inte på några förväntningar ;)

Nej, nu ska jag sova för imorrn blir en lång dag med massa äckelbajsjobb. Och ja, jag är mogen idag. Käre värld...

Godnatt



2 kommentarer:

  1. Jag är så töntig.. När jag läser detta fäller jag några tårar. För det är galet vad jag saknar dig. Det var länge sen vi sågs och pratade med varandra.
    Hoppas vi sed snart<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg inte kommentaren förrän nu, haha. Love you :) <3

      Radera