fredag 27 juli 2012

Läses på egen risk

Asså, jag avskyr redan detta inlägg... Så:

Äntligen hemma i sängen. SJÄLV. Har vart på LO hela dagen typ, det vill säga vart instängd bland flera tusen människor (tänk er en liten bikupa fast i vår storlek) i flera timmar. Panik! Har hällt i mig kaffe i stort sett hela dagen, ätit hela tiden och nästan spytt på grund av smärtan i handleden. Kalla mig pussy, jag bryr mig inte. Blir det inte bättre snart tror jag den får amputeras bort haha. Nej men att inte ens kunna köra bil eller sätta upp håret pga det? Kaos.

(Det här inlägget blir bara värre än såhär. Den som vill lyssna på mitt klagande: fortsätt scrolla!)

Tror ni inte att allt har gått åt skogen idag? Började på morgonen när jag missade ett samtal från jobbet ("Hej, snälla jobba idag, vi är så få"), vilket innebär mindre lön haha. Insåg sen att jag inte orkade tvätta håret eller raka benen så det blev en halvful tofs och hudfärgat nylon på benen. Missade bussen till stan och kompisarna så blev kvar hemma och tvättade sängkläder istället... När jag väl kommit iväg sen, ja då går strumbyxorna sönder och tofsen blir ännu mer kaos. Så..? En till tur hem igen för att raka benen (YAY) och fixa till sig. (Måste säga att jag blev sen till LO bara pga beslutsångest inför klädvalet, haha). Dock så kom jag fram till slut med kompisar och föräldrar och (!!!) en av de mest positiva grejerna på hela dagen: jag gör den snyggaste parkeringen jag NÅGONSIN sett. Höhö. Dock höll det inte så länge i och med att ingen tydligen fick stå där. På... Parkeringen...

K-A-O-S.

Hej, jag heter Hanna och är glömsk. Tror ni inte att jag lämnade både jacka och tröja hemma? Jo. Och då blev det förstås svinkallt, kvällen till ära = köper kaffe bara för värmens skull. Så jag är väl typ nere i koffeinkicksdalen nu (eller vad det nu kallas).

Nej men, dags för mig att sova. Ska tycka synd om mig lite till bara. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar