torsdag 21 mars 2013

Killing me slowly

Ligger i sängen och har ont i precis hela kroppen. Eller nej, jag har inte ont i hälarna. Så nästan hela kroppen. Har mensvärk utan mens, huvudvärk, blöder näsblod för andra eller tredje dagen i rad och resten av min kropp dödar mig ännu mer.

Kanske har det med stress att göra? Har inte kunnat sova ordentligt på jättelänge. När jag väl somnar (runt 3 varje natt) så sover jag oroligt och vaknar hela tiden, typ av mardrömmar eller nåt sånt. Igår vaknade jag av att jag blödde näsblod, haha.

Har så äckligt mycket i skolan dessutom och jag känner att jag bara vill hoppa av. Bara skita i allt. Men har knappt 3 månader kvar nu så det är väl bara att kämpa antar jag.

Skulle vara så skönt att bara få ge upp.




1 kommentar:

  1. Hanna! Du är superduktig! Och kämpa på nu för snart är det lov och sen är det bara snart, snart, snart dags för studenten! Kom till mig så får jag pyssla om dig <3

    SvaraRadera