lördag 7 september 2013

He did it again

Jag är helt slut efter den här dagen. Sov 4, nästan 5, timmar inatt och jobbade 10. Fick sluta redan kl 18! Ibland är dom schyssta, cheferna. Haha. 

I alla fall så kom pappa och mamma förbi med mat under dagen då jag glömt ta med mig ordentligt att äta. Lyx! Jag är verkligen inte en morgonmänniska alltså... 

När vi sen satt och åt (eller, jag åt och dom kollade på) la mamma märke till mina byxor som jag lyckats ha sönder ish under jobbet. Kaos. Helt slitna alltså. 

Men ja, från ingenstans började dom fråga vart jag köpt dom, vad det var för modell och storlek, samt vad dom kostade och sa typ "Gumman, du behöver nya". Precis vad jag tänkt i en månad. 

Sen från ingenstans när jag kommer hem från jobbet räcker dom över ett par nya jeans till mig. EXAKT dom jag behövde/ville ha. 

Det otroliga är att jag bara förra veckan bad Gud om ett par nya byxor, eftersom alla pengar jag har går till plugget och jag då inte har råd med nya kläder. 

He has done it again. I'm just so amazed. Blessed!  


1 kommentar:

  1. Vad Gud är god! Och vad underbart att du får märka det gång efter gång. Jag visste väl att skolan var helt rätt. Det här blir fantastiskt Hanna.

    SvaraRadera