torsdag 24 oktober 2013

Nice surprise, verkligen

Okej, så den här onsdagkvällen slutade väl kanske inte riktigt som jag tänkt mig... 

Åkte direkt från mitt besök i Uppsala till kvällspraktiken på Café Liv i Stockholm, trots att jag egentligen borde åkt hem och vilat istället. 

Borde väl kanske försöka lyssna mer på kroppens signaler, sluta leka att jag är starkare än vad jag egentligen är... Men hatar att vara "svag" och stanna hemma bara för att jag är sjuk, ish. 

Så därför får jag nu stå mitt kast antar jag. 

Ligger på Huddinge sjukhus akut, med antingen en begynnande blindtarmsinflammation eller magkatarr. Haha. Pallar verkligen inte. 

Har i alla fall tagit massa blodprover och sånt nu, så väntar och hoppas på ett relativt nice resultat. Vad nu "nice" i denna situation innebär.

 (Förhoppningsvis inte operation...) 





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar