måndag 8 april 2013

4-årig saviour

Känner mig så tråkig som inte skriver nånting här just nu. Men, ah. Har inte jättemycket att säga. Är mest hemma och dör typ.

Var på fest i Kungsängen i lördags. Träffade massa skönt folk och hade en riktigt bra stay där, trots att jag sov typ 25 minuter bara (no kidding). Samma morgon (när jag sov så lite) åkte jag till Avesta för att hämta mina grejer hos Linus osv.

Så tungt. Och så kyligt, minst sagt. I don't blame you, klart det inte bara var jag som tyckte det sög. Men jag antar att jag överlever... En 4-årig liten tjej vid namn Alicia (som "snart fyller 11 och absolut tycker att Alice är myyycket finare") sjöng Pippi- och Fem myror är fler än fyra elefanter-sånger för mig nästan hela tågresan hem. Gullunge! Räddade min dag.

Tack till Marielle som kom över med sitt "första Hanna-hjälpen", haha så söt. Känner mig ett kilo tjockare idag 

1 kommentar: