tisdag 9 april 2013

Börjar om

Första dagen för mig i skolan på nästan 3 veckor. Shit, måste skärpa mig nu. Får inte skolka och får absolut inte bli sjuk igen. Måste få börja träna ordentligt igen. Nu är det dags för en nystart. 

Skulle egentligen sitta och skriva en uppsats i Engelska C nu. Pallar jag? Haha nej, egentligen inte. Marielle började dock precis tvinga mig, so I'd better get started. Måste först välja ett ämne för uppsatsen. Typ nån historisk händelse i nåt engelsktalande land. Det ska dessutom bli godkänt av läraren. Öh, jaja. 

Idag är en bättre dag. Hade ett bra uppvaknande (mamma gjorde kaffe och macka åt mig ), samt fick ett trevligt samtal från Robert innan jag började fixa mig. Människor som bryr sig. Varför finns det inget nobelpris eller nåt till dom? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar