fredag 5 april 2013

Slut

Vet inte vad jag ska säga riktigt. Känner mig helt tom. Utpumpad på något sätt.

En del av er kanske har hört direkt från mig att det tagit slut mellan mig och Linus, andra har kanske sett det på Facebook eller så visste några inte om det förrän nu när ni läser det. Hur som helst. Både jag och Linus är jätteledsna att det blev såhär. Men ni ska veta att vi tog beslutet tillsammans och vi var inte osams om något som hade med vår break up att göra. Vi kände bara att det inte funkade och att det antagligen inte skulle göra det längre fram heller. Inte som det ser ut just nu i alla fall.

Självklart mår vi piss båda två, men hellre nu än senare. Jag älskar honom fortfarande och han älskar mig också. Det har inte ändrats.

Ville bara få det skrivet så att ni som undrar får veta. Kommer inte orka prata om det så mycket. Bilderna får säga resten.

 





Linus, jag älskar dig 

3 kommentarer: